contact-us
Наш телефон

+38 067 611 11 98

contact-form
Написати нам

metalcon.plus@gmail.com

Як ремонтувати паливний бак

Паливний бак, як і більшість частин автомобіля, є досить вразливим. Пошкодити бензобак досить просто, а відремонтувати ні, бо у більшості випадків він з алюмінію. Не секрет, що цей метал не залатати простим зварювальним інвертором, тут необхідне аргонне зварювання. Якщо робота проведена з урахуванням усіх правил та вимог, то можете бути впевнені, що бензобак прослужить досить довго. За умови, що ви його знову не пошкодите..

Якщо пошкоджено внутрішню частину, наприклад, перегородка, роблять так званий операційний шов. Але в найпоширеніших випадках для аргонного зварювання найчастіше використовуються так звані латки. Це оптимальний варіант. Але товщина її залежить великою мірою від місця розташування пробоїни. Якщо пошкодження знаходиться в місці кріплення кронштейна, варто поставити посилену латку. Але не все можна залатати. Зустрічаються пошкодження горловини бака, а також просто вм'ятини, які приховують корисний об'єм. У такому випадку застосовують рихтування або повну заміну (залежно від ступеня пошкодження).

Крім всіх тонкощів, у зварюванні паливного бака, існують дві головні речі, а саме пропарювання бака та опресування на герметичність. Пропарювання убезпечує зварювальника та оточуючих від вибуху, оскільки залишки бензину здатні випаровуватися та утворювати вогненебезпечну суміш. Опресовування не тільки перевірить якість виконаних робіт, але й дасть гарантію на відсутність палива. Що теж немало важливо для безпеки. Після проведення пропарювання слід очистити від бруду прилеглу до пробоїни поверхню бака і знежирити. Це можна зробити як за допомогою хімікатів, так і простою щіткою по металу. Від очищення багато в чому залежить якість шва аргонного зварювання.

Професіоналізм зварювання паливного бака аргоном у тому, що цей інертний газ не допускає повітря, яке, як відомо, дуже згубно впливає на якість зварного шва. Для цього використовується, як правило, вольфрамовий електрод, який з низьким ступенем плавлення. А ось подальша дія допоможе відрізнити хорошого зварювальника від дилетанта. Той перш ніж варити обов'язково перевірить дугу не про бак, а про заздалегідь приготовлену шматочок алюмінію. Кому потрібні зайві наплави. Далі, береться заздалегідь виготовлена ​​латка і наплавляється до краю пробоїни. Для надійності шва використовують м'який зварювальний дріт, в народі його ще називають присадкою. Це є своєрідною заміною звичайному електроду.

В основному все залежить від зварювальника. Така людина має чітко розуміти суть хімічної реакції у газовому середовищі. Зварювання паливного бака вимагає великої відповідальності, уважності та знань. Досвідчений зварювальник повинен буквально бачити «поведінку» алюмінію. Тим більше, не кожен склад підходить у тому чи іншому випадку. Щоб не вигадувати велосипед, зверніться до перевіреної часом майстерні. Такою майстернею і є СТО "Металкон".З адресами ви можете ознайомитись у розділі контакти, або зателефонувавши на телефон гарячої лінії 067 611 11 98.